torsdag, januari 29, 2009

USA-syndrom

Hur skadade är vi på mitt jobb som skickar mail till varandra på engelska även när alla mottagare kan svenska? Det märks i vilket land huvudkontoret ligger...

Och hör och häpna - jag börjar att förstå mig på icke-amerikanska, dvs dialektal halifaxiska också. :)

Fruktsallads- och bloggdieten börjar även den att ge resultat, alla byxor sitter lösare. Känner min smalare nu än vad jag gjorde innan slutet på förra året, och det trots att jag inte har hunnit att träna alls. Eller är det vårens snara ankomst som gör att apriten minskar?


Tröja Laredoute
Linne Ellos
Stövlar Bronx

4 kommentarer:

Anonym sa...

den var supersnyggt på dig :)

Anonym sa...

Snyggt!! Men vad är målvikten?

Livvy sa...

Jag vill komma under 60 kilo... 2 kilo to go ;)

Anonym sa...

Oki! Och jag vill komma under 50 ;)e ju rätt kort!
Absolut härligt väder för en promenad, men känner mig vimsig i bollen av febern. Ha en underbar dag!!!!