torsdag, januari 01, 2009

My partner in crime...

...Lottiz och jag höll igång ända in på småtimmarna igår, och ack så skoj vi hade. Vi hann bara med en middag och en fest, fast det blev precis lagom. Nu sitter man här och mår förhållandevis bra, ingen bakfylla, endast lite seg.


Middagsbordet var pyntat med bland annat små "party"-glitterlappar och jag har hittat ett bra användningsområde för dem, på min vänstra brösthalva. :D

Vår charmanta värdinna på middagen igår, Louise, har lagat extremt mycket mat, 7 kilo potatis på potatisgratäng för 12 personer var väl ändå att ta i? :) Idag var vi några stycken som åt lunch hemma hos henne bestående av mat som blev kvar från igår - och det fanns fotfarande massor.

Roligast igår - när jag, P och Lottiz var på väg till festen, så hittade vi en giganstik - och då menar jag gigantisk - julgranskula liggandes på marken - sprucken och uppenbarligen slängd från någon balkong. Denna kula utgjorde sedan en 30-årspresent till han som höll i festen, hahaha. Nä, han fick även annat, men lite kul inslag.







Inga kommentarer: