torsdag, januari 08, 2009

Killsnygg

Nu har jag stått och provat festkläder i en timme, eftersom jag måste packa resväskan ikväll och jag måste bestämma mig vad jag ska ha på mig på lördag. Valet föll på denna Guess-klänning. Den är killsnygg, som en kompis till mig skulle säga. Vi har fått höra att det är skillnad på kläder som tjejer uppskattar (oftast det som är trendigt) och vad killar tycker om - de har ingen susning om tjejtrender - bara det är lagom avslöjande och sitter bra. Så det var dags att ta fram denna från garderoden - klänningen har hängt där oanvänd i över ett år sedan jag köpte den.

4 kommentarer:

Unknown sa...

snyggt!! :)

Unknown sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
Anonym sa...

Dn är la tjejsnygg oxå? /C

Livvy sa...

Inte per "min" definition, enl. beskrivningen.