lördag, januari 03, 2009

Scary Meg

Jag har ännu en riktigt slappardag idag, orkade knappt att gå och handla mat, trots att kylen och skafferiet stod totalt tomma. Magkurrandet tvingade mig till slut. Jag har intagit soffan med datorn i knät, they don't call it laptop for nothing, TV4 på i bakgrunden (av de kommersiella kanalerna har jag bara tv4 och tv6 och ja, jag betalar tv-licensen). Därav har jag nu fått äran att se inte färre än två filmer med Meg Ryan i, på raken. Den första - Top Gun - där är hon typ 18 och är "cute as a button". Nu är det "Against the ropes" som går och här är hon äldre och läskigare, svårt att bevara ungdomens fräschör med plastikoperationer uppenbarligen.

Deltar i ännu en tävling för skojs skull - om underkläder denna gång, man får välja ett par trosor från http://www.uppercut.se/ alldeles fritt. Är det någon mer som är sugen, gå in på Stephanies blogg isf. Själv siktar jag på dessa från Honeydew:


2 kommentarer:

Anonym sa...

Haha..så lika smak vi har. De där Honeydewsen har jag ;-) kramis /sjuklingen Kelly

Livvy sa...

Världens bästa smak om jag får tycka så själv. ;)