fredag, januari 16, 2009

Kaffesump mot celluliter?

Kaffet måste vara det ultimata mirakellivsmedlet. Flera studier har ju blivit gjorda om hur bra det är att dricka kaffe för att förebygga diverse hjärnsjukdomar.

En annan lite mindre allvarsam effekt av kaffe har jag hört talas om från flera olika källor. Att man ska peela låren med kaffesump för att få dem fastare. Lika bra att testa det kanske? För att förstärka effekten av träning åtminstone, inte för att erstätta den. :)

Jag har sovit extremt länge idag, har gått och samlat på trötthet i två veckors tid, men nu har jag äntligen fått sova ut. Ska försöka göra någonting vettigt av min lediga dag. Nu ska jag äta frukost och dricka en kopp kaffe nummer två (sumpen sparas till duschen senare). Jag njuuuuuter. :D

3 kommentarer:

Jasmine sa...

hej! Har läst din blogg ett tag och tänkte premiärlämna min första kommentar! haha tänkte bara säga att det hjälper! Kaffesump mot celluliter alltså, helluja!
Tack för en bra blogg!

Livvy sa...

Kommentera på säger jag bara!:)

Varsågod, kul att den uppskattas!

Anonym sa...

Provade faktiskt det där med kaffesump för nåt år sen, men en gång ingen gång antar jag, såg inget resultat :s
Men låter mysigt iaf!