tisdag, januari 06, 2009

Motivation, thy name is Beach 2009

Finns det bättre sätt att motivera sig själv till lite sundare leverne - och få en massa ångest på kuppen - än att kolla på det nya badmodet. Än så länge har jag envist undvikit de sidorna i de nya modekatalogerna. För att återkoppla till programmet om magsäcksoperationer igår - killen som skulle opereras var först tvungen att följa en strikt diet för att överhuvudtaget kunna lägga sig under kniven. Han gick ner 10 kilo - och innan dess påstod han att han omöjligen kunde gå ner i vikt och att han har försökt med allt. Men med tillräcklig motivation kan en människa nå väldigt långt.

http://www.laredoute.se/

5 kommentarer:

Anonym sa...

sv:Åh den är så snygg!

Anonym sa...

Jättesnyggt! Köpte faktiskt nåt liknande förra året, samma modell men i svart o guld :)
Åhh, jag vill oxå ha lite smårutor på magen!!

Livvy sa...

Ingen ny bikini för mig förrän rutorna är fixade, hehe.

Den i svart o guld fanns på H&M va?

Visst är denna från Laderoute fin. :)

Anonym sa...

Ja, det stämmer. Vilken koll du har :) Gillar verkligen den modellen!! Det e bara o köra hårt med situpsen till sommaren, jag ska iaf ha en liten "platta" hehe.

Livvy sa...

Mja, koll o koll. Älskar själv den modellen, så jag köpte en bikini på H&M i densamma förra året, fast brun och vit med träkulor, supersöt. :)