torsdag, januari 08, 2009

Kärlek till Robyn

Jag beundrar Robyn, hon är verkligen coolheten personifierad. Hon förgyllde Grammisgalan ikväll med sitt uppträdande för min del, även om In Flames också rockade fett. Hon borde ju ha vunnit årets kvinnliga artist, varför var hon inte ens nominerad? Ursäkta, men de där 5 stycken tjejer som var nominerade till det priset var bleka kopior av varandra. Vad sägs om lite variation?

Höll på att sätta en cashewnöt i halsen när jag såg nedeldelen på Grys utstyrsel, hur tänkte de där? Inte nog med att kvinnan är med barn och därmed lite större än vanligt, de ska förstärka det genom att sätta de största puffkjol de kunde hitta på henne. T.o.m Adam såg liten ut i jämförelse, hua.




Lusten att äta cashewnötter försvann genast när jag såg en bild på Carolin Winberg bland Aftonbladets foton på Grammisgalans gäster. Ruskigt vacker och vilken outfit - klockren från topp till tå.





2 kommentarer:

Anonym sa...

Du har uppenbarligen inte behövt titta på körslaget i år...när jag var hemma hos päronen behövde jag det o om du tykkte den här klädseln gjorde att Gry såg stor ut...haha..här är hon ju iaf smal upptill...

Livvy sa...

Jo då, helt oformliga kläder de sätter på henne, helt otroligt. Men maken på denna kjol har jag då aldrig sett. :)