onsdag, januari 21, 2009

Jag vill ha fredag idag...

Ännu en fullspäckad arbetsdag. Jag hinner knappt att läsa mina mail så mycket det är att göra hela tiden. Ingen träning har det blivit heller på grund av det. Jättesynd, såg verkligen fram emot att börja vårterminen på smac den här veckan. Min nya engelska medarbetare förstår min humor dock - vilken lättnad; det gör dagarna lite roligare. Nu ska jag bara lära mig att förstå halifaxiska också.

Planerna för helgen börjar spira; en utgång på lördag blir det i alla fall. Kanske kanske kommer jag att kunna se HELA Let's Dance på fredag eller åtminstone på söndag.

Jag ringde Laredoute imorse förresten; de påstår att de inte har fått något från mig, trots att jag har ett kollinummer där det framgår att paketet var framme hos dem den 5e januari. Dåligt, ska vänta några dagar till innan jag börjar bråka på riktigt...

Beware of Livvy ;-)


Update: imorse kom det ett bekräftelsemail från Laredoute om att min retur har blivit registrerad - igår. Och igår när jag ringde så hade de absolut inte fått in någonting. Vad håller de på med där borta i Borås? Hahaha. Lättad nu iaf.

1 kommentar:

Anonym sa...

Nice pic girl! Blir det Linkan den här helgen eller? pöss