tisdag, januari 27, 2009

Low Carb

Söta Kelly har bjudit mig till ett litet bloggevent nu på fredag som hon håller på att anordna själv. Hon är väldigt hemlighetsfull, men en sak är säker- jag får träffa ett antal andra bloggerskor (långt mer kända är lilla jag). Och då vill jag ju inte se sämre ut än någon annan... Åtminstone göra mitt bästa. Effektivaste metoden att bli av med vatten i kroppen och därmed ganska mycket plufsighet är att minimera intaget av kolhydrater i några dagar, som ju binder vätska... Så här ser kvällens middag ut - gott och fräscht och minimalt med carbs:

Keso, kassler, körsbärstomater och gurka.

Men vadfasiken ska jag satsa på för stil den kvällen- cool som Ebba på Elle-galan eller flicksöt som jag tror Kelly kommer att vara?

2 kommentarer:

Anonym sa...

Åh, vad kul det låter! :) Spännande. Jag tycker du ska köra den stil du kommer att känna för just på fredag.
P.S. jag har faktiskt tack vare dig bekantat mig med blogg-världen och har varit inne och spanat in diverse bloggar och jag måste säga att din sticker ut, den är bra! Fortsätt som du gör. Annars följer jag även Engla och Kelly. :)

Livvy sa...

Tack söta Anna... Tänk vad lite bloggande kan göra för systerskapet. ;)

Kram på dig!