tisdag, januari 13, 2009

Jobb(ig)tisdag

Dagens:



Kofta: H&M; kjol H&M Trend, strumpbyxor Cubus samt skor Scorett.


Är det bara tisdag idag? Känns som att jag har jobbat en hel vecka redan... Jag sov inte riktigt ut i helgen och nu straffar det sig. Har svårt att somna tidigt på vardagarna och brukar ta igen det med sovmorgnar på helgerna. Söndagmorgon och vakna av mig själv vid 12-tiden riktigt utsövd älskar jag. I söndags ringde väckarklockan kl 8, ingen hit direkt. Och nu är jag sådär deppigt pmsig dessutom, ingen hit det heller. Så idag lovade jag mig själv att lägga mig kl nio, hoppas att jag kan somna då oxå...

3 kommentarer:

Anonym sa...

Pms is the shit :( Hps du får en bra dag imon :)!!

Anonym sa...

vad söt koftan var!

Livvy sa...

Tack tack, ni är så snälla båda två :)

Kram (L)