lördag, januari 31, 2009

Perry-fynd

Goodiebagen innehöll bl a en Cosmopolitan-magasin som jag läste nu på tåget (jag fick ta tåg istället för buss till slut, seg som jag är). Killhet eller tjejhet-ämnet behandlades bland annat - precis det jag skrev om för et par veckor sedan sedan, har Cosmo varit inne på min blogg må tro? :P

Dessutom har jag ju orerat om min killes metrosexualitet tidigare (begrepp inspirerat av South Park om inte jag missminner mig). Cosmo skriver om straykillar - killar som uppenbarligen är straighta men ändå skickar ut gaysingaler - ett användbart ord, onekligen, i Stockholm är de överallt känns det som. Och vad ser jag när jag kommer innanför dörren till Perrys lägenhet - det ligger en hög nyinköpta rosa handdukar på sängen, de "matchar badrummet" tydligen. Haha. Snygga är de i alla fall, från Hemtex: Alla hjärtans dag närmar sig med stormsteg, kan tipsa om detta halsband min kille fyndade på Ur och Penn, jag tycker att det är snyggt i alla fall och är någonting jag kunnat köpt till honom själv, men nu får jag tänka ut någonting annat:



Killen som rakar sig under armarna:

Inga kommentarer: