onsdag, januari 28, 2009

Ny hudvård

Att jag är beroende av choklad syns även på de hudvårdsprodukter jag köper, haha. I helgen köpte jag Chocolate Mud Mask på Kicks - hudvård med chokladlukt, måste testa om det dämpar chokladsuget eller blir det bara värre? Jag har i och för sig hört talas om luktterapi - att man kan lukta sig mätt på vissa grejer??? Och så en ögonkräm - ett måste efter att man har fyllt 25... Jag har använt Biotherm förut, men jag har aldrig varit särskilt märkestrogen. :) Häromdagen köpte jag min favorit, ögonmakeborttagning från Yves Rocher, den har jag visserligen varit trogen i flera år. Har testat andra märken men inget fungerar lika bra. Dessutom blev det en härligt korallrosa nagellack och eyeliner från samma ställe. False Lash Effect-mascaran kommer från Max Factor och ska vara kanon, ska bli spännande att testa den:

Inga kommentarer: