onsdag, januari 14, 2009

Hösten 2008

Bästa köpet: hmm, svårt. Tycker att jag har köpt en massa bra grejer. Det röda kitet från Gärdets outlet kanske?

Roligaste festen/Utgången: också svårt, men Grodjennys fest kanske? Den har genererat mest pinsamma bilder på Facebook i alla fall. ;)


Höstens Låt: Baby when the lights go out - David Guetta, bland många andra.


Roligaste resmålet: Linköping! Är alltid lika kul att komma dit - mitt andra hem.


Bästa bio: Vicky Cristina Barcelona.


Jag har lärt mig: Jag vet att jag inte vet vad jag vill ha.


Frisyren: Plattat hår oftare än någonsin tack vare inköpet av en bra plattång.


Väskan: Den bruna flätade från Bianco.


Plagget: Väst. Den svarta från Vila har jag jämt.


Musiken: NRJ-radion i mobilen och gammal trance i MP3-spelaren.


Höstläsning: tonvis - bl a Millenium-trilogin av Stieg Larsson, Låt den rätte komma in samt allehanda chic lit böcker på engelska och skvallerblaskor. Jag spenderar jättemkt tid på resande fot så...


Beautyprodukten: Vichy NormaDerm. Min hud mår bra av den serien. Nattkrämen är toppen.


Smycket: Mitt guldkors tills jag tappade bort det. :(


Kaffe: svart och starkt i mängder.


Skorna: Ju högre klack desto bättre. Dessa från Wedins älskar jag.

Skrivet på uppmaning av Angelica. :)

2 kommentarer:

Anonym sa...

Vilken härlig sammanfattning :) Skoj!

Livvy sa...

Tack, tycker att fler ska anta den utmaningen. :)

(tänk att detta inte är den första Jennie Backman jag träffar på)

Kramisar