söndag, januari 11, 2009

Top Model 11

Ikväll sitter jag barnvakt åt min lilla systerson. Han somnade som sig bör redan strax efter kl 19, så jag ägnade mig åt lite TV-tittande. I och med avsaknaden av de flesta kanaler i vår lägenhet (vi snålar, haha, vem har tid att kolla på TV anyway), så jag har inte jag sett ett enda avsitt av den nya Top Model förrän ikväll. Är det bara jag som tycker att modellerna i det programmet ser värre ut för varje säsong som går? Finns det inga vackra tjejer i USA? Finns det några kända supermodeller som kommer från det stora ladet i väst - inte vad jag kan komma på just nu.
Jag såg Let's Dance-reprisen idag också. Jag tror att rekordet i tafatthet på dansgolv är slaget. Vaddå, ligger de i dansträning i flera månader i förväg innan första programmet? Det tror jag inte en sekund på, med tanke på hur det brukar bli - snabb förbättring från program till program - och då har de ju endast en vecka på sig. Förhoppningsvis höjs nivån avsevärt till nästa fredag även denna gång mao.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Har inte heller sett top model 11, var det bra? Kikade på trollkarlens hemligheter, det var sådär.

Hoppas du haft en bra kväll!

Livvy sa...

Konceptet är inte precis förändrat, det är bara tjejerna som byts ut från säsong till säsong...