lördag, januari 10, 2009

Sofi (och Livvy) älskar

I senaste numret av Sofis Mode tipsar man om dessa fynd man kan göra på H&M den här veckan:

Så nu ska jag dit och spana. Undrar om H&M Trend finns i Linköping? För att den den korsetttoppen tillhör väl knappast det vanliga sortimentet? Jag lär inte köpa något i alla fall, om inte jag blir riktigt riktigt kär...

Jag missade ju Let's Dance igår, och när jag insåg att jag även skulle missa reprisen på söndag, så bokade jag en ny (tidigare) tågbiljett, B-Bella i farten måste jag bara se. :) Kelly sågar henne, Stina-Lee tycker att hon var hyfsad, vem har rätt, jag måste se det med egna ögon! Dessutom kommer jag att sitta barnvakt imorgon eftermiddag/kväll åt min tvååriga systerson, tänk om jag blir tvungen att byta bölja för allra första gången någonsin (!!!), lite småpanik inför denna eventuella historiska händelse har jag faktiskt...

Inga kommentarer: