fredag, januari 09, 2009

Asos



Jag lade in en beställning på Asos på den här klänningen i lördags, igår låg den redan på posten och väntade på mig! Och ändå var det en röd dag i tisdags, helt otroligt bra. :) Jag fick betala 191 kr inkl frakt, vilket också är helt otroligt bra för en sådan fin klänning (ordinariepris låg runt 500 kr någonting). Klänningen är i storlek 12 och är något stor för mig som brukar ha klänningar i 36/38, men det får jag ha överessende med, lyckades faktiskt att roffa åt mig det allra sista exemplaret av denna! Nu har jag fyndat så det räcker på januarirean. :D

4 kommentarer:

Anonym sa...

Vilket klipp!! Och snygg va den oxå :)

Anonym sa...

Jag har också fått hem en blus från Asos, från det nya sortimentet, och jag är inte heller besviken. Ibland har man tur när man beställer on-line. ;)

Anastasia Shchichka sa...

Jag ska nog också våga beställa från asos. Har alltid trott att de har skyhöga fraktavgifter, men det är ju inte alls så! Asos here I come :)

Livvy sa...

60 kr låg frakten på i det här fallet. OBS! Det blir dyrare om du beställer skor och du måste betala frakten själv om du ska returnera någonting