fredag, januari 02, 2009

Förutsägbara jag

Nu blir jag trött på mig själv. Varför ska jag jämt vilja ha sådant som andra har/"inneplagg". Nu när det är så kallt ute har jag bara en sak på hjärnan - pälsen från H&M Trend som diverse kända bloggerskor har införskaffat. Men den är ju så fin, såg den på Engla och blev kär. :/ Jag har inlett jakten på fuskpälsen på blocket och tradera, men det är tydligen många andra som är ute efter samma sak. Som straff för att man inte var i tid och köpte den i affär måste jag nu hosta upp minst det dubbla priset om jag vill ha tag i denna:

2 kommentarer:

Anonym sa...

Jag har oxå letat efter en snygg fuskpäls ett tag nu.... men de som är kvar finns det en anledning till varför de finns kvar... håller tummarna inför morgondagens tur till stan...

Anonym sa...

God fortsättning:-)
2009 blir ditt år, det känner jag på mig:-)
Http://Ihuvudetpasandrali.blogspot.com/