fredag, januari 02, 2009

Precis vad jag behövde


En totalt avslappnad kväll... Jag hann iofs att tvätta två tvättmaskiner, men det kändes bara som en befrielse att äntligen få tvätta, har missat de två senaste bokade tvättiderna annars, tom fulfultrosorna började ta slut. :-O
Blev sittandes framför datorn hela kvällen annars ända sedan jag kom hem från jobbet (halv åtta en fredagkväll, borde vara emot mänskliga rättigheter) med Sagan om ringen-sista delen på i bakgrunden. Jag har testat det nya teet jag köpte på Indiska dessutom - helt underbart! Helt gjort på kryddor, så ingen koffein i det, jättebra som kvällste.
Nu ska jag sova, pöss och god natt, bloggen.

2 kommentarer:

Anonym sa...

det där téet är supergott!

snygg header du har förresten!

Ha en underbar söndagskväll!

Livvy sa...

Jag tackar den desperata morsan för den (inte så desperat längre visserligen)...