måndag, januari 12, 2009

Fjärilsörhängen

Dessa underbara örhägen har jag fått i julkapp av Goldiez, efter att ha sett liknande på henne och ojat mig över hur fina de var. :) Jag har ju fått ett par andra fjärilsörhängen av en kompis i födelsedagspresent. Till det tillkommer fjärilstemat på bloggen samt tavlorna i sovrummet. Så nu funderar jag på att börja samla på smycken/inredningsprylar som är fjärils- och älvrelaterade. En kompis till mig, låt oss kalla henne för Grodjenny, samlar på grodor i alla former, vilket gör det enkelt för folk i hennes omgivning att hitta lämpliga presenter till henne. Jag tror att hon är uppe i 800 grodor eller något.

Hos Kelly kan man tävla om att vinna dessa fina örhängen med fjärilsmotiv, från Missbella.se. Jag lånar bilden av Kelly, hoppas att hon inte misstycker, de är vekligen ursöta:

Inga kommentarer: