söndag, mars 08, 2009

Vecka 2 sammanfattning

Metallicakonserten blev inställd. :( Men jag är så trött att jag nästan är lättad. Helgen var verkligen händelserik och det var omtumlande att se och umgås med en massa människor som man bara har sett i TV tidigare. Kände mig aningens malplacerad...
...med privilegierad där vi satt där frontrow på alla visningar. Lars Wallins klänningar är rena drömmar. Kolla Kellys blogg för fler bilder!


Just nu är jag ledsen ändå mest för att P åkte hem och vi inte fick spendera någon tid tillsammans denna helg (vi skulle sett Metallica ihop). Nästa gång ses vi (förhoppningsvis) nästnästa helg, det är lååångt dit. :( Men de kommande två veckorna ska jag koncentrera mig på att köra mitt "nya liv". Leva så sunt och kontrollerat som möjligt.

Den andra veckan av mitt nya liv gick så här:

Träning: två gånger - ska försöka klämma in fyra pass nästa vecka för att kompensera det
Lunch: har spenderat ytterst lite pengar på sådant under den gångna veckan, bra jobbat
Kaffe: har druckit lite väl mycket kaffe i helgen för att kompensera sömnbrist
Godis/chips: ganska kontrollerat med tanke på att jag hade ganska så obegränsade tillgångar till sådant sedan i torsdags. Hade kunnat sluta värre i mitt "tidigare" liv.
Shopping: ca 800 kr (way over the budget), jag konsumerar hellre saker än upplevelser, det är bara att konstatera.

150 kr spenderas på ett par stjärnkuddar på Gärdets outlet.

Nu är det två veckor kvar och jag ska lägga in en högre växel! That's the master plan anyway.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Har du inga fler bilder från lars Wallins modevisningar? Vad lyxigt att sitta frontrow.
P.S. kommenterar nu under "AnnaZ", då det är fler Annor som har börjat kommentera nu på din blogg...

Livvy sa...

Jag har tagit bilder på alla klänningar, men kvalitén är inte så bra. Kolla på Kellys blogg!

Anonym sa...

Tack för svaret, nu ska jag rusa dit och se om de finns ett par kvar till mig!