söndag, mars 15, 2009

Good one


Tack Nordicmakeover, denna gång är jag jättenöjd med servicen jag fick, och bilderna också så klart. Visar typ samma bild jag var nöjdast med sist, fast med andra kläder. Och bättre upplösning och inte lika suddig, dessutom ser min rumpa superliten ut ur den vinkeln, hehe. Min klackar gör sig extremt bra på bild måste jag säga, de kommer från Deichmann, hör och häpna. :)

Fattar fortfarande inte att La Voix vann, helt otroligt, vem röstade på den? 1,7 miljoner tydligen - varför - visste inte att opera var så folkkär... Den som fattar vad låten handlar om (och jag har läst franska 4 år) och kan urskilja texten genom att endast lyssna på den får en guldstjärna av mig.

Och så sist men inte minst:
Träning: powerwalk innan frukosten, yey!
Lunch: baguette med briost och salami på tåget
Kaffe: två koppar (inkl dubbelcappucino)
Godic/chips: kanske 50 g chips och 5-6 Alladin-praliner till Melodifestivalen - mums!
Shopping - nej, trots att jag spenderade en del tid i butikerna i Örebro.
8 dagar kvar...

3 kommentarer:

Elenoree sa...

Grymt fin bild! :-D

Felicitas sa...

Snyggt!!! :D

Anonym sa...

Vill bara så se mer modell bilder av dig.

Fan.. gillar dig starkt

Pussar/kramar
Danne