torsdag, mars 19, 2009

Se men inte köpa

Jag och Linda återvände till vår favoritgalleria i D-stadt idag. Jag hade sett en jacka på New Yorker igår som jag gick och tänkte på hela dagen idag, men det slutade med att jag inte köpte den i alla fall. Den var i gräsgrön skinnimitation - cool men kanske inte det mest nödvändiga köpet i alla fall. Här är fler saker som jag såg men inte köpte, tillfreställande på sitt sätt:

Buffalo till väster och Zara till höger, finns säkert att få tag på i Sverige.

Ett par Converse vore bra att ha, men hur fasiken ska man kunna bestämma sig för färg, hade ingen aning att det fanns som många att välja på. Converse verkar vara väldigt poppis i Tyskland förresten, finns överallt.

Färgglada seglarskor och väskor. Mumsigt. :)

1 kommentar:

Anonym sa...

ÅH HERREMINSKAPARE, DE LILA KLACKARNA! så sjukt snygga!