tisdag, mars 31, 2009

Gärdet-fynd

Jag tänkte att istället för att skriva om det jag har hittat på Gärdet i helgen, ska jag skriva om de fynd som man kan göra där i veckan, med start imorgon kl 10. Det som kommer att säljas i den stora butiken är skor och väskor av märken som Friis & Company, Unisa, Wildflower m.fl. - köp ett par för 200 eller tre par för 500. Jag fick nämligen gå en förhandstur idag efter jobbet och valde ut de här skorna:

Ett par svarta Friis i skinn, ett par Firetrap (i tyg med rosett och peep toe) och så ett par blommiga träskor som jag ska ge bort. 500 kr allt som allt. N'est-ce pas mal, huh?

4 kommentarer:

Hanna sa...

Jag gillar de svarta.

Cecilia sa...

Ja om man bara hade närmare till Sthlm. Fast då skulle jag iofs ha ännu mer skor och det behöver jag inte haha

Louise sa...

Åh vad fina de var med blommor. Sådana vill jag ha! =)

AnnaZ sa...

Synd att jag inte hinner shoppa just nu.