torsdag, mars 26, 2009

Onsdag

Det blev en lång dag idag, men här kommer en liten sammanfattning innan det är läggdags. Vi åkte som sagt till Metro Centre efter jobbet idag, ligger ca en kvart med bilen bort från vårt hotell. Lokalborna säger att det är det största shoppingscentret i hela Europa, fast jag hörde att det fanns något i Danmark som var ännu större. Vi hann bara med en pytteliten del, tyvärr, innehållandes bland annats Zara, Mango, H&M, Debenhams, Marc and Spencer, Primark etc etc. Helt otroligt. Jag gjorde en del fynd på H&M (onödigt jag vet) och Primark. På Primark var jag precis på slutet då vår taxi redan hade kommit, men hann ändå att köpa två plagg utan att prova, hehe. De passade som tur var, även om kjolen jag köpte kunde gott vara en storlek mindre... Men för 7 pund klagar jag inte.
I provrummet på H&M, tänkte att det var dags för en dagens outfit. Jag har på mig en In Wear-klänning, H&M-skärp, skorna är från Skopunkten och väskan från Wedins.
Big big girl in a big big mall. :D
Efteråt tog vi en varsin öl/cider på puben på hotellet.
Mysiga lounge arean vid entrén på hotellet.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Vad söt du är med lockigt hår, har nog sagt det tusen gånger nu :)

Livvy sa...

Men ååh vad jag saknar min plattång här borta! Attans att jag inte packade ner den. :(