lördag, mars 21, 2009

Våren är på väg

Detta ägnade vi oss åt under dagen. Först ett besök hos Telenor, där min c905 väntade på mig. Två månader efter att den blev stulen samma dag som jag köpte den, fick jag en ny. Den som väntar på något gott... 8.1 megapixlar - alla bilder i detta inlägg är tagna med den.

Efter Telenor åkte vi till Gärdet för att spana in veckans utförsäljning. Råkar du bo på Sandhamnsgatan 9 på Gärdet är jag inte avundsjuk, vem vill bo på en såpass begränsad yta utan fönster? :)

Vitsippespaning nummer ett iår

Det fanns inget som lockade oss på Gärdets Outletbutik. Men är det någon som har ett par tusen över att spendera på lyxiga lakan kan gå dit även imorgon, då de har öppet ytterligare en dag.
Det obligatoriska fikat på John Chris, komplett med pekannötskaka.

I förra inlägget ser man kjolen som jag köpte på Åhléns i Mörby centrum på vägen hem. Kjolen var slut i alla de mindre storlekarna på Åhléns City. Först efter att jag hade kommit hem såg jag att jag hade fått en rabattkupong på Åhléns, 20 % på valfri vara, surt.

2 kommentarer:

Unknown sa...

Det där är ju inga vitsippor! Det är ju snödroppar! =)

Livvy sa...

hehe, orkade inte att kolla upp det :)
Tack för rättelsen! ;)