onsdag, mars 04, 2009

Onsdag vecka 2

Det nya livet fortskrider...

Träning: 6 km gång på löpbandet trots den mördande träningsvärken
Lunch: medhavd lunchlåda
Kaffe: tre koppar
Chips/godis: 20 g mörk choklad med 86 % kakao, knappt att det är något godis, men ändå
Shopping: Heidi-teen kom idag, 193 kr ska jag betala för den allt som allt

18 dagar kvar! De resterande fyra kvällarna/dagarna av den här veckan är fyllda med diverse olika events, hua. Heaven Devil vernissage imorgon, Hamburger Börs på fredag, en Jönköpingsresa över helgen och så Metallica-konserten på söndagkvällen. Busy, busy mao. Och då måste jag hinna träna en gång till och vara nyttig alla de dagarna...

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hej jag måste bara fråga dej. Jag OSAde oxå ja till vernisagen imorgon. Men har du fått något mail tillbaka? Stog ju nämligen, begränsat antal platser i mailet. Hur vet man om man kom med annars? Svara gärna hos mig såfort du kan!
kram

Livvy sa...

Hej Johanna! Har försökt att kommentera i din blogg med alla medel, med det funkar ej!

(Det var Kelly som bjöd mig på Heaven Devil-grejen. Hon säger att du ska maila dem och be att bekräfta att du är med på listan!
Kram)