lördag, mars 07, 2009

Going south

Måste börja det här inlägget med att igår tränade jag ingenting, drack lagom mycket kaffe och shoppade som en galning (Gärdets outlet samt MQ). Åt middag på Hambuger Bärs med mina vänner från jobbet - och var tvungen att sticka innan Joe Labero började med sina konster. Ingen bra dag vad gäller mathållning heller (blev dessert under middagen), men jag drack inget i alla fall. Nu är det alldeles ohyggligt tidigt för att vara lördagmorgon men jag har en resa till Jönköping och hårmässa framför mig. Galamiddag, Lars Wallin, you name it! Hoppas att jag kan uppdatera från sötnosens dator (ja, jag träffar Kelly mer än min kille :O). Annars får det blir update på måndag, för på söndagkvällen ska jag på Metallica.... Ojojoj, bäst jag skyndar mig här!

Inga kommentarer: