fredag, mars 13, 2009

Torsdag vecka 3

Det har varit en lång dag. Tack och lov att det är fredag imorgon, känner mig ofantligt trött. Jag vet fortfarande inte om jag ska på tjänsteresa nästa vecka, men det lutar åt att den inte blir av - jäkla finanskris. Veckan därpå åker jag dock till England och ska vara där hela veckan. Två veckor på raken utomlands hade väl blivit för mkt i alla fall...

På dagen idag hade jag denna outfit på mig: grå chinos från H&M Devided, den vita toppen är från Ginatricot, jeansjackan Asos, skorna Din Sko och väskan H&M. Till kvällen bytte jag om till en korsettopp med röda rosor på (ny) från MQ - Paris Kate & I. Den råkade jag se på Kenzas härom veckan och blev kär. Har velat ha en korsett med blommor på sedan förra sommaren, då Engla hade det på sig jämt och ständigt. Jag kopierar och jag skäms inte. :D

Just det, rostoppen hade jag på mig Amanda Berg och BikBok till äran. Kelly bjöd med mig på lanseringen av Amandas kollektion ikväll, det blev bara jag som gick, men det gjorde inget, Kelly har några schyssta kompisar som jag har hunnit träffa tidigare... Tack för en rolig kväll - Stephanie, Ellinor och Angelica.

I övrigt har denna dag varit såhär:
Träning: inget, men fick springa till bussen två gånger (hann båda gångerna)
Lunch: glömde bort lunchlådan hemma, klantarsle, så jag köpte en sallad
Kaffe: 3 koppar
Godis/chips: en skum drink på BikBok-grejen, ett glas vin och lite jordnötter på 54 - måttligt mao
Shopping: lyckades hålla mig idag också

Godnatt!





2 kommentarer:

Anonym sa...

Tack för igår sweetie:)

Anonym sa...

Hur pass stor är denna underbara väska från H&M. Jag är sugen på att köpa mig en sådan, men är lite orolig om jag får plats med allt i den, dvs. neccesär med smink, kalendar, en lite mindre block ?