fredag, mars 13, 2009

Fredag vecka 3

Tjohoo, jag får åka till Tyskland nästa vecka - jag och en kollega ska få gå en utbildning/training i de nya system som vårt företag kommer att använda sig av från och med nästa räkenskapsår... Gäsp, jag vet.

I alla fall, jag packar joggingskorna och en baddräkt - det finns nämligen pool på hotellet, men inget gym, så man får väl jogga ute. Wireless uppkoppling har de med, phew. Jag ska satsa på GI frukost - bacon och äggröra, mycket kött till frukost och lätt middag, så ska det nog klara sig med en hotellvecka. :)
Jag flyger tidigt på måndagmorgon och kommer sent på fredagkväll. Blir att blogga från utlandet nästa vecka.
Den här dagen utifrån "nya livet"-perspektivet har varit sådär:
Träning - ingenting, jag hinner inte :(
Lunch - hade lunchlåda med mig
Kaffe - tre koppar
Godis/chips - har ätit choklad, vetebröd och havrekaka, usch. Firade att jag inte ska vara på kontoret i två veckor nu.
Shopping - har beställt online. H&M och Laredoute - räknas det, jag behöver ju inte betala något än...
9 dagar kvar och det har spårat ur ganska mycket. Enda räddningen skulle bli om jag tog en powerwalk innan frukosten imorgon bitti och är nyttig resten av helgen.

Inga kommentarer: