tisdag, mars 17, 2009

Det nya livet

Vad händer med mitt nya liv nu då? Här kommer en update. I söndags hade jag promenerat i 1,5 timmar och varit nyttig på alla sätt och vis förutom att jag hade köpt en massa skor, fast den delen av mitt nya liv var ju dömd redan ifrån början. Den här veckan bor jag på hotell vilket har sina påföljder. En sen middag igår blev det igår, med ett glas vin och dessertbuffén var inte dålig den heller, den slank ner en tårtbit eller två också. Och hotellfrukost - är det ens någon idé att försöka att stå emot alla frestelser? Croissanter verkar vara obligatoriskt på kontinenten att servera till frukost, himmel. Här kommer lite bildbevis på mitt nyttiga liv i helgen i alla fall.



Vackra Edsberg, som jag beundrade under promenaden i söndags.

Lade märke till de första vårtecknen under morgonpromenixen i lördags.

Skidbacken i Edsberg, i lördags låg det en massa snö där fortfarande.

Blöta fossingar i söndags, att ha mockaskor på sig var inte den smartaste idén.

Inga kommentarer: