tisdag, mars 17, 2009

Tjänstereselivet...

...kan man inte klaga på. Här är några pics från livet den här veckan. Till vänster ser man hotellbaren, supermysig. Jag i mitten i min trenchcoat från Zara på väg ut till middag. Till höger ser man en kristallkrona, det hänger ett tiotal sådana i hotellobbyn.

Det blev en middag på en traditionell tysk restaurang ikväll, där det serverades lokalöl och bratwurst, vin fanns inte på menyn. Jag tog ett glas även om jag inte är en öldrickare. Ingen efterrätt den här gången dock och en sallad till varmrätt. Imorgon bitti träffas jag och min medresenär och kollega Linda för att gå till gymmet, hurtiga som vi är. Ska verkligen anstränga mig för att inte falla för croissanterna till frukost igen!By the way, vad tycker ni om min nya banner, hiss eller diss?

4 kommentarer:

Anonym sa...

Jag tycker din nya banner passar din blogg väldigt bra, jag gillar den!

Anonym sa...

You look hot, baby!

/C-ensam-hemma

Anonym sa...

hittade dig under samma produkt som jag bloggat på om lindex - heeej!

Felicitas sa...

Det ser inte ut att gå någon större nöd på dig bejb! ;) Snygg banner förresten!!