lördag, mars 28, 2009

I (L) NC

Då var man hemma igen - i snöslasket. Även om det var väldigt blåsigt i Newcastle och vädret slog om om vartannat, så var det fortfarande vår där - men tillhörande bristade knoppar och blommande gräsmattor. Om knappt två veckor ska jag till Milano och där är det väl i stort sett sommar vid det här laget, så det gäller att bita ihop ett tag till bara.

Fint i centrala Newcastle
Kvällen i torsdags började med en öl på en av de lokala pubarna. Urengelsk interjör.

Sedan in på Flatbread café för middag. Maten där serveras i små skålar med bröd som tillbehör - man får äta med händerna, inga bestick finns.



Maten var väldigt god, det var bara att anta Al Bandy-posen.

Drinkar efteråt på ännu ett ställe jag inte minns namnet på. Mojiton var mumsig. På bilden här med mig är Frankie och Chris som jag tog på drinkar när de var i Stockholm i höstas. Favorit i repris mao. :D

1 kommentar:

AnnaZ sa...

Värst vad du reser mycket...Milano... jag dör :)