onsdag, mars 18, 2009

Onsdag vecka 4

Tänka sig vad tiden går fort! Nu lider min "perfekta" månad mot sitt slut. Det har väl gått si och så med den, speciellt shoppingen har gått åt skogen. Men jag är glad att jag har kommit igång med träningen i alla fall - och lunchlådor, då har mina ansträngningar inte varit helt bortkastade. Här kommer en liten sammanfattning av dagen:

Träning: 20 minuter på löpbandet och 15 minuter på roddmaskinen innan frukosten
Lunch: tja, lunchen får vi hela veckan, blir avdrag på traktamentet sedan
Kaffe: jag har druckit så mycket kaffe sedan jag kom till Tyskland att jag har tappat räkningen. Kommer jag att kunna somna ikväll? I do not think so.
Chips/godis: kakor, kakor och kakor, hatar konferenser! Det blev kakor till frukost, till fikat under dagen och till fikat på stan. Så har jag knappt ätit någon normal mat idag, lite lunch och ingen middag överhuvudtaget. Jag älskar kakor helt enkelt - min hy säget "jippi" just nu.
Shopping: 35 Euro på New Yorker

"Full English" till frukost blev det i alla fall (plus några kakor)


New Yorket-fyndet

2 kommentarer:

Anonym sa...

fin jeans jacka....

Anonym sa...

Ser ut som att du är naken under :-P