tisdag, mars 31, 2009

Dagens

Det var ett tag sedan jag fick till en vettig outfitbild, men här kommer en, tagen med den nya mobilkameran (c905) - den funkar perfekt i lagom dagsljus, dock sämre i mörker eller solsken... Jag har på mig en topp från H&M L.O.G.G., ett halsband från Lindex, en kjol från H&M Trend och skor från Din Sko.

Upptäckte precis att alla de grejer som jag fyndade på Outleten förra helgen är från den aktuella vårkollektionen för Part Two och In Wear. Exempelvis en kjol som i butik kostar 799 kr fick jag för 100 kr. Ska visa mina fynd ikväll! Misssa inte den nästkommande utförsäljingen, jag tror att den kommer att vara bra!. :)

1 kommentar:

Louise sa...

Tjingeling!
Nu har jag börjat uppdatera bloggen igen. Såg att du tagit bort länkningen dit, förståeligt med tanke på att vi skrivit extremt dåligt den senaste tiden...

Men, du får börja spana in de igen =)

http://skandalmorsor.wordpress.com/