lördag, februari 28, 2009

Update

P är här nu vilket gör att jag inte har så mycket tid för att blogga; jag känner att det är dags för en kort update. Det som hände igår var att jag blev väldigt stressad av allt som var tvunget att fixas före/efter P kom. Jag hämtade ut två paket från posten bland annat, ett från Melba och ett från Asos. Melbas jeansjacka som jag beställde i den största storleken L passar inte ens över mina relativt smala axlar, där snackar vi små asiatiska storlekar! Asos har jag köpt två klänningar från, men den ena skickade de fel och den andra är också för liten - över bysten denna gång... Så detta ska skickas tillbaka och efter att fraktkostnaden är betalad har jag ca 500 kr att spendera på saker som passar. Tur är väl det, eftersom jag och Kelly var på Stinsen igår och jag hittade ett par ultimata svara jeansleggings som jag tänker slår till på idag!
Jag och P sov till kl 12 idag efter en utgång på Café Opera igår. Det som händer nu är att jag och P ska till Stinsen och köpa byxorna, sedan åker jag och klipper mig och sedan ska vi göra stan! Phew, bilder och sådant för att illustrera mina utläggningar kommer senare...

Inga kommentarer: