onsdag, februari 18, 2009

Nordic Makeover del 2

Vad är det för skojare jag har råkat ut för? Jag fick så klart ringa dem själv för andra gången och dra min historia på nytt för en annan snubbe som svarade i telefon denna gång. De bad mig att återkomma nästa vecka när de ska börja boka tider i Örebro... Nu tvivlar jag faktiskt på att det blir någon ny fotografering med tanke på vad jag har hört om detta företag, tydligen ökänt för att vara oseriöst - det är inte det första löftet de bryter, om man säger så. Men jag gör ett sista försök nästa vecka, Nordic Makeover, hoppas att ni googlar på ert eget namn för att se vad det är för word of mouth som sprids om er...

5 kommentarer:

Anonym sa...

Denna Blogg Var ju riktigt BBB

Livvy sa...

Anonym (duh), varför denna kommentar just nu, just på detta inlägg, med tanke på att jag skrev det för så länge sedan? Försöker du att försvara Nordic, får du bli lite mer konstruktiv...

Anonym sa...

Vadåå jävla nordic, jag har spanat många bloggar sedan länge och kollat in dina tankar...du verkar lite hipp..........

Livvy sa...

med BBB menas då???

Anonym sa...

Fan vad du är sexig........... vill ha dig..

Jonas