måndag, februari 16, 2009

Black fly in your Chardonnay

Jag är helt slut. Fick ta tåget till Stockholm kl 6 imorse och åkte direkt till jobbet. Min trötta uppsyn idag skämdes jag nästan lite för inför kollegorna - jag som brukar vara piffig, haha. Men inte på måndagar, nej nej. Typiskt nog missade jag bussen på vägen hem eftersom jag hade resväskan att släpa på (höll på att krevera imorse när jag dessutom hade datorväskan med mig). Bussen åkte precis framför näsan på mig och jag fick fick stå och vänta på nästa ute i kylan, huttrar fortfarande. När jag väl kommer innanför porten och trycker på hissen, vill den aldrig komma. Jag får kånka på resväskan upp till sjätte våningen, tjohoo! Värt att notera - hissen brukar funka alldeles problemfritt i de flesta fallen. Inspirerat av Ironic - Alanis Morisette.

Inga kommentarer: