tisdag, februari 03, 2009

Sorry girls

Jag har precis blivit utmanad av Ellinor - självklart antar jag utmaningen!

Regler:
• Gå in i mappen mina bilder
• Gå till den sjätte mappen och välj sedan den sjätte bilden i den aktuella mappen
• Släng upp bilden på bloggen och skriv något om den
• Utmana sex andra personer och länka till dem.

Mapp nummer 6 innehåller bilder från Goldiez födelsedag för några år sedan, och jag tror att det var jag som visade min talang som fotograf när detta kort togs. Inte så smickrande för de avbildade kanske men utmaning är en utmaning. :P

Jag utmanar: Goldiez, Fabbepappan, Anders Holmberg, Martin Karlsson, Fresa samt Bison

För rättvisans skull måste jag även visa hur jag såg ut den kvällen - detta var alltså under min återkommande korthåriga period:

2 kommentarer:

Anonym sa...

Done.

Anonym sa...

självklart ska jag in och rösta!