måndag, februari 02, 2009

Bloggdrinky 31 januari

Här jag är några av tjejerna jag fick träffa på drinkyn i fredags:

Jag och Jane

Maria och Therese

Maria, Angelica och Malin

Izza och Citty

Ellinor och Cecilia

Ellinor, Maria, Jane och jag



Vi var på TGIFriday's vid Sureplan och drack drinkar (strawberry daiquiris är mycket godare på Scandic Anglais, de på Friday's var alldeles för vattniga); Kelly hade fixat ett långbord och de omskrivna goodiebagsen. Efteråt var vi på Rose, där Citty hade fixat in oss gratis. Musiken var över all förväntan, verkligen superskoj! Här är jag i alla fall tillräckligt på lyset för att behöva ta stöd av Cecilia när vi skulle fotograferas för Finest.se, hahaha:


9 kommentarer:

Anonym sa...

Det var trevligt att träffa dig! :)

Kram

Anonym sa...

Tjoho! Hoppas du hade kul i fredags?! :D Lånade bilden på mig o Ellinor till min blogg, självklart så har jag skrivit att det är din bild ^^

Felicitas sa...

Vilka fina bilder sötnos! :D Himla roligt att träffa dig!!

Anonym sa...

Nämen :) Bilden på mig och Citty i baren blev ju jättebra. På första försöket dessutom! Mästerfotografen ;)

Anonym sa...

kommentaren här innan var såklart från mig.. :)

Livvy sa...

Hej tjejer! Det är fritt fram att "sno" bilderna, så ni vet. =)

Kramar
Olivia

Anonym sa...

Har osat, så vi får väl se :)

Anonym sa...

Det var så skoj så:)

Anonym sa...

Du är utmanad! :)
http://sharpen.blogg.se/2009/february/bildligt.html#comment