måndag, februari 09, 2009

Underbara Hankies

Ett par urfina Hanky Pankies väntade på mig när jag kom hem (som tack för att jag marknadsför tävlingen). Vill du vinna ett par egna, klicka på bannern jag har under min bild till höger. Hela 25 stycken vinnare dras! Dessutom får alla de som tävlar 25% rabatt på Bodhis sortiment. Det roliga är att vi som var med på Kellys drinkkväll fick alla Hankies i olika färger, så det finns verkligen massor med färger att välja på, dessutom sägs de vara otroligt sköna att ha på (den som lever får se). Här är mina i alla fall, i turkos och orange:

Dessutom fick jag en liten överraskning i form av en lypsyl och ett tuggummipaket. Jag som är helt beroende av lypsyl, kanonbra:

Tack Kelly - min shoppingmedbrottsling till granne och Bodhi - that aint't no crap. ;-)

Inga kommentarer: