onsdag, februari 18, 2009

Bättre sent...

Nu kommer mina bildredigeringstalanger till användning. :) Tänk vad mycket man kan åstadkomma med sådana suveräna program som Paint och Polardoid (tack Johanna). Min gamla dator klarar inte av sådana nymodigheter som Photoshop...

Här är det äntligen dags för en redovisning för förra veckans festligheter. Jag blev som bekant inbjuden till mitt första modeevent - releasefest för Modekartan.se och Kotyr.se - på restaurang Bauer vid Slussen. En fantastisk tillställning på alla sätt och vis. Jag tog med mig my best pal V, väl där mötte vi även Kelly, Malin, Izza m. fl. Vi blev bjudna på obegränsad mängd av rosa bubbel samt Lindt-choklad och gräddtoppade jordgubbar. Goodieboxar innehållandes diverse nyttiga och goda saker utdelades så klart (bl a ekologiska trosor från Sloggi - i antingen storlek 36 eller 38, någon annan storlek är ju inte tänkbar för en sann modeälskare, hahaha). Pics:




Vi var dock inom kort tvungna att gå vidare till nästa event, denna gång blev jag bjuden av Kelly - på förhandsvisning av Hopplös och hatad av alla med Simon Pegg i huvudrollen (baserad på bästsäljaren How to Lose Friends & Alienate People). Kan rekommendera denna film varmt - skön brittisk humör. Även där utdelades det goodies, men också biogodis - Marabou-choklad samt sådana där gelégodispåsar. Med andra ord har jag ätit tillräckligt med choklad under en kväll för att bli illamående.

Här är några av kvällens goodies samlade i en liten hög, en del har jag redan läst/använt och en del gett bort. Detta finns dock kvar (OK, Lindt-asken är tom), det är gött att vara bloggare ibland:

Inga kommentarer: