söndag, februari 15, 2009

Ego pics

Mina modelldrömmar har för alltid gått förlorade, hahaha. Men litegrann blev de förverkligade igår. Kul att stå framför kameran när man har självförtroende nog att göra det - vilket jag absolut inte haft tidigare i mitt liv. Jag/vi köpte 10 stycken bilder, det kanske skulle ha blivit fler om inte jag blev påstressad att bestämma mig fort som attans. Här är några - oretuscherade - varianter till. Resten skulle behöva photoshopas till lite...

Update: Nordicmarovers otroligt oproffsiga behandling av mig och min kompis Jenny fick sig en omgång nu. Jag ringde och berättade att det inte är OK att bemöta sina kunder hur som helst under några omständigheter. De struntade BLANKT i oss under hela grejen (utan att gå in på detaljerna) och ville bara att få det överstökat - not nice. Jag och Jenny ska få göra om fotograferingen, är kravet från min sida. Imorgon eftermiddag återkommer de med svar är löftet från arrangören.

5 kommentarer:

Anonym sa...

sv: Jag har jobbat för Nordic och är lite nyfiken av mig. Så jag googlade Nordic Makeover och hittade dig :)

Anonym sa...

Nice pictures baby! /C

anastasty sa...

Fina poser, rena bilder. Tycker dock mest den första där du ler ;)

Anonym sa...

Ja, det är bra att stå på sig!
Jättefina bilder annars!

Felicitas sa...

Bra att du stod på dig!!