tisdag, februari 17, 2009

Asos (L)

Asos har blivit mina nya favorit bland shoppingssidor på nätet! Hejdå Ellos, hej Asos säger jag bara... Min bikerjacka i jeans har kommit nu och den är UNDERBAR, sitter som ett smäck, snygg färg och detaljer; och skorna då (äkta skinn) - oh my så läckra:


Den kassa bildkvalitén beror på att jag är tvungen att fota med mobilen, kamerasladden är bortglömd på jobbet. Gissa om Telenor har ersatt den mobil jag blev av med för en månad sedan? Men den schyssta kameran? Ännu ett fall då jag måste ringa och tjata för att få den service jag faktiskt betalat för...
Här är i alla fall Asos-beställning nummer två som jag gjorde under den billiga fraktveckan. Handskarna är i mjukaste skinn och väskan vill gärna följa med ut på nästa fest:
/Den lyckliga nätshopparen

2 kommentarer:

Anonym sa...

Så du menar att ni ska fly stan när jag fyller år? Illa illa =(

Vet du förresten om att Froggy Lady eventuellt är i Dubai den helgen? ;-)

Anonym sa...

skorna var verkligen supersnygga!