lördag, februari 14, 2009

Nordic Makeover

P bjöd mig på en fotografering som en alla hjärtans dags-present. Snällt va? Det är Nordicmakeover.se som är ute på turné i landet och gör om det svenska folket. Bilderna blev OK, med tanke på den obefintliga makeovern - håret såg ut så där redan när jag kom dit och makeupen bestod i stort sett endast av markerade ögonbryn, hehe... Jag var sist ut och alla inkl makeupartisterna ville bara gå hem verkade det som.

Jag har på mig: min nya kjol från Gina - ett hett tips för alla som vill ha den ultimata festkjolen, kostar endast 199 kr; en gammal tubtopp fråm H&M, ett nitbälte från Lindex samt de nya skorna från Deichmann - jag älskar dem verkligen!

7 kommentarer:

Felicitas sa...

Jag tycker att du är SUPERFIN!!

Felicitas sa...

Jag hade också blivit jäkligt irriterad över att bli så nonchalant behandlad. Riktigt dålig stil. Men som sagt, jättefin bild iaf! :)

Anonym sa...

Du Gjorde dig rätt bra på bild måste jag säga :) Hur många bilder köpte du? Och när får vi se dem andra?

Anonym sa...

Du behöver nog ingen make-over ändå, och bilden blev jättefin ;)

Anonym sa...

Jag trodde faktiskt det var en klänning! Den är verkligen jättefin på dig. Snyggt med den markerad midja. Bra för figuren. :)

Anonym sa...

Fantastisk snyggt foto

Lisa Schagerström sa...

Jag kan tala om för dig att Nordic Makeovers hårstylister är 17-18 år och fortfarande går i skolan och utbildar sig til frisör och betalas samtidigt svart. Så, de hade ju definitivt kunnat vara mer seriösa :P