torsdag, februari 12, 2009

Releasefest

Ikväll efter jobbet bär det av direkt mot releasefesten för modekartan.se. Efteråt har Kelly bjudit mig att följa med på en biopremiär. Jag berättar allt mer i detalj imorgon. Det var svårt att välja något som var lagom moderiktigt att ha på sig, men till slut bestämde jag mig för denna utstyrsel, har en annan kavaj som back-up plan:


Kavaj Laredoute, linne av okänt märke med Fashion Gladiator-tryck, glansig kjol Ginatricot (ny!), tights Lindex samt platåskor Din Sko.

5 kommentarer:

Anonym sa...

Het het het :)
Blir inspirerad av din klädstil ;)

Anonym sa...

Tjaba! Kommer du till Linkan på Lö? FFFFiiiiiiikaaaaaaaaaaaaaaaaaa...

Anastasia Shchichka sa...

Det var jättefint! En av dina bästa outfits, lagom tufft och samtidigt kvinnligt.

Anonym sa...

Hej! Nu kom jag på vad butiken heter - Marzio! Jag visste att den hette något på "M". Den ligger i hörnet på Nybrogatan/Riddargatan. Kram!

Livvy sa...

Till och med receptionisten anmärkte på hur snygga mina kläder var idag - jag som inte tyckte att de var speciella alls. Roligt :)