lördag, februari 21, 2009

Replay

Jag visste inte att det italienska märket Replay förutom jeans även gör kläder, skor, parfym och accessoarer! Jag letade efter Valentine's Day-present till P när jag hade vägarna förbi Replay-butiken i gången mellan Drottninggatan och Sergelgatan på jakt efter ett snyggt bälte. Jag hittade faktiktiskt ett urcoolt nitbälte till P där inne, men det visade sig vara för långt. P fick en skjorta och scarf från Jack & Jones istället. Men kvar hade jag bältet som jag endast hade bytesrätt på (eftersom det var på rea). Jag hittade faktiskt ett par läckra ballerinas att byta bältet mot; för halva priset de med:
Annars fanns det massvis med vår- och sommarskor där inne, inte för halva priset dessvärre, men jätteläckra. Såg att Replay även finns hos Brandos.se, den stora skobutiken på nätet.

Skor från BRANDOS.se!
Replay: Elen från BRANDOS.se


Skor från BRANDOS.se!
Replay: Lucy från BRANDOS.se

Mums!

Inga kommentarer: