onsdag, februari 11, 2009

Orkelös

Denna dag har inte kunnat vara mer ohändelserik än den har varit. Nu ska jag dricka en kopp te och sätta igång och städa. För ett tag sedan bestämde jag och min rumskompis att vi skulle ha "städonsdag" varje vecka, eftersom varken hon eller jag brukar vara hemma på helgerna.
Ska dessutom försöka att hitta något snyggt och ledigt att ha på mig på modegrejen imorgon, min första trots allt!

Annars är jag precis lika uppsvälld och trött och grinig som man kan bli. Nu vill jag ha vår och nya krafter! En detoxkur skulle kanske kunna vara på sin plats. Två veckor utan kaffe, socker, kött, alkohol och annat crap... Har gjort under förr och det är nog dags igen. *peppar mig själv*

1 kommentar:

Felicitas sa...

Skickar så mycket energi jag kan uppbringa här ifrån sjukstugan! Kram på dig!