söndag, december 28, 2008

The wedding participant

Erika och Henrik - äntligen gifta efter elva års stadigtkilande. :)

Tårtan - en dröm av hallonmousse och vit choklad, synd bara att man redan var så mätt på all den mat som serverades innan desserten.



Anna och Erika - söta som socker. Vi känner varandra sedan universitetstiden (LiU).


Anna, Christine och jag i min signature pose. Vi tre höll tal till bruden - inte så förberett och det var mest Anna som pratade, men vi gjorde ett försök alla fall. :)



Den lilla kavajen från MQ rockade till den annars så tjejiga klänningen. Väska i grått skinn från Topshop och lackstövletter från Wedins/Chicas. Var tvungen att testa att hålla i brudbuketten också, it rather suits me, doesn't it? ;)

3 kommentarer:

Anonym sa...

Nice dress!

Anonym sa...

Och då pratar jag om din klänning :)

Livvy sa...

tack, haha, tänk att jag tog åt mig redan innan förtydligandet. ;)