torsdag, december 11, 2008

Jag är osexigast

Jaha, då har domen fallit. Halvlångt vågigt/lockigt hår tilltalar endast 3 procent av männen, vilket gör det till det osexigaste alternativet bland frisyrerna. Långt och tjockt ska det vara om man ska gå hem hos det motsatta könet.

En artikel i dagens Metro publicerade ett resultat av en brittisk forskning med denna för mig nedslående slutsats. Men då innebär det att mitt hårsparande det senaste året inte har varit förgäves. Undersökning eller inte, jag vill ha längre hår, som tack och lov blir mindre lockigt ju längre det är!


Just på den här bilden råkar mitt hår vara plattat, men inte är jag sexigare för det??? :)

3 kommentarer:

Anonym sa...

den här bilden känner jag igen:) Jag tycker det är snyggt med lockigt hår :)

Anonym sa...

Jag tycker också lockigt hår är jättefint... dessutom så undrar jag om de där testerna verkligen är sanna. Jag läste att killars drömkvinna helst skulle vara jurist till yrket i ngn tidning häromdagen - så var är min kö med män som väntar på en dejt? Näe, att vara jurist har snarare motsatt effekt - killarna springer i motsatt riktning...

Livvy sa...

Fast jag trivs bättre med rakt hår så jag tenderar att hålla med just den undersökningen. Nä, killar gillar inte tjejer med hjärna! ;)