tisdag, december 23, 2008

The one and only


Måste säga att det känns rätt så tillfreställande att skapa någonting med egna händer. Även om modellen är väldigt enkel. Men så har jag inte sytt ett helt plagg på säkert tio år. Så det här var en utmaning nog, jag har sytt en underkjol i tyll också, men kjolen blev FÖR vippig då - trodde det ej var möjligt. Den kompletta outfiten kommer så klart att fotas imorgon - glammigare än så här har jag aldrig sett ut på en julafton. :)

I övrigt idag (förutom den korta turen till Linkan och Bianco) så har jag lekt en massa med min systerson - han än snart 2 år och är ett riktigt busfrö. Förresten, Polarn o Pyret var jag inne på också för att köpa julklapp och 2-årspresent till honom. Buspojken fyller nämligen år endast 3 dagar efter julafton...

Inga kommentarer: